Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
23 octobre 2011 7 23 /10 /octobre /2011 21:27

Pour plaire à Mélanie, Les Capenoules

 

Pour plaire à Mélanie, j'li f'ros toutes ches folies
J'li chuch'ros bin les bouts d'ses dogts d'pieds
J'li prêt'ros m'quemiche pour elle mouquer sin nez
Ch'est un vrai cannibal, s'n'haleine elle pue l'Maroille
Quind euj'l'imbrasse in dirot vraimint
Que j'mets m'bouque au cul d'un lapin

 

Pour plaire à Philomène, j'li f'ros tous cheu' qu'elle aime
Je l'aid'ros bin à récurer sin nez
J'li prêt'ros mes keuches pour elle faire sin café
Ch'est un rute phénomène qui sint l'Boulette d'Avesnes
Quind elle s'amène in dirot vraiment
Qu'in déplace eune troupe d'éléphants

 

Pour plaire à Pélagie, j'i'ai fait toutes ches invies
J'i'ai suché eul'bout d'ses orelles
J'i'ai prêt'é min patois pour elle faire euss'vaisselle
J'vous dis qu'ch'est un rute cuir, faut vire ce qu'elle m'fait vire
J'm'in vas souffrir si i faut s'couquer
J'préfère m'couquer avec mes soulers

 

 

 

Partager cet article
Repost0

commentaires